Kristin Stewart and Taylor Lautner Discuss Killer Breakups

MTV hade nyligen en liten pratstund med Kristen och Taylor. Under intervjun pratar dom om Bella-Jacob förhållandet, några scenar som tillkommit och skillnaden mellan Bellas och Jacobs förhållande och Bellas och Edwards förhållande!
Jag har personligen läst hela och jag blir heeeelt till mig.. Dom förstår inte vilka höga förväntningar jag har på New moon. och New Moon som är min favoritbok.. FAN...




Ifall ni vill läsa intervjun så klicka här eller för att läsa den översatt till svenska så kolla på på TaylorLautnerDaliy

Kommentarer
Postat av: TaylorLautnerDaily

Tack för att du länkar ;)

2009-08-26 @ 12:42:37
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0