Titta titta, den första "nya" Veckans Twilightare


Vad heter du?
Klara - Har blogg på: http://klarissen.devote.se  - Ifall du vill besöka henne!
Hur gammal är du?
15,5
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Kompisar som tjatade på att jag skulle se filmen
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Jag har läst alla böckerna, och min favorit är Om jag kunde drömma och så länge vi båda andas (1:an o 4:an)
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag har läst alla på svenska och 4:an på enegelska också, för jag orkade inte vänta tills den kom på svenska ;)
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Nja, jag har läst en del.
Hur många har du läst böckerna?
Oj, 1:an 1gång, 2:an 2gånger, 3:an 4gånger och 4:an 3gånger på svenska och en på enegelska.
Har du köpt några Twilight saker utöver böckerna och filmen?
Nej, men jag har en del posters från tidningar
Hur många gånger har du sett filmen?
Oj... ingen aning, tappat räkningen. Lyssnat på den några gånger på iPoden också :P
Böckerna eller filmen?
Böckerna! För då kan man läsa om hela historien!
Vem är din favorit karraktär?
Måste säga Edward, tappar andan och hjärtat slår konstigt när han kommer in i böckerna och på filmen ;P
Har du hört någon låt med Robert Pattinson eller 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Ja, har hört en del av Rob, men inte tillräckligt ;) hört lite på youtube, men tycker att det är fåör dålig kvallitet... o finns inte på Spotify :( Har ingen speciell favorit, kankse Let me Sign i så fall.
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Ja, har sett Harry Potter med Rob ett antal gånger, Filmer med Kristen, Mini's First time med nikki Reed, med kellan, peter och elisabeth också ;)
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Edward, brukar ofta bli irriterad på Jacob i böckerna
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
oj, vet inte...
Vilket är ditt favorit citat i filmen/erna?
"i had an adrenalin-rush, you can google it"av Edward och "your moodswings kind of giving me a wiplash"av Bella
Vilken är din favorit bild från filmen/erna?
 

Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
jag tycker att scenen på "ängen" inte riktigt blev som förväntat. Och det som du skrev, att när Edward brottar ner Bella i sängen i hans rum och Alice och Jasper kommer in ;D
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Lite olika, med mina kompisar så är jag väldigt öppen, menför dom som inte vet skriker jag inte ut det ;D
Vem skulle du vilja spendera en dag med? (som vänner)
Det skulle nog vara Rachelle, för hon verkar så otroligt skön och rolig eller taylor!! han verkar också hur snäll som helst o rolig. Alltid ett plus att han ser bra ut också.  
Tycker du att det är okej att jag tar över efter Julia eller skulle hon bara lagt ner allt?
Jaa, vaför inte... bara bra att bloggen hålls igång, är ju en flitig läsare :)
Finns det något du vill hälsa resten av läsarna på den här bloggen?
eh... Jag hoppas att alla läsare fortsätter läsa denna bloggen så att Ida och Julia kommer att fortsätta att skriva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0