De fem mest sedda klippen på YouTube år 2009

[Länkarna funna hos http://thesagaoftwilight.blogg.se ]


1. Susan Boyle - Britain's Got Talent (120+ million views)
2. David After Dentist (37+ million views)
3. JK Wedding Entrance Dance (33+ million views)
4. New Moon Movie Trailer (31+ million views)
5. Evian Roller Babies (27+ million views)



Ser ni vad jag ser?!
NEW MOOON PÅ 4 Plats...

Först tänkte jag vafan, bara fyra?!?!
men sen kollade jag på de andra klippen och dom är ju bra...

1. Susan Boyle får det verkligen att röra sig under skinnet..
2. David after the dentist är ju rolig som satan.
3. JK edding entrance dance är ju sjukt bra så jag funderar tom på att göra något liknande när jag gifter mig!
4. NEEEEW MOOOOON - mest efterlängtade filmen 2009??
5. Evian Roller babies är dock SJUUUUUKT dålig..


Vad tycker ni om årets klipp och deras ordning!
// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0