Death Cab For Cutie i Solo

Tidningen Solo intervjuar basisten Nick Harmer i DCFC ;)


Indieälsklingarna Death Cab For Cutie gör ledmotivet till årets mest spännande film - vi talar så klart om "New Moon", SOLO passade på att fråda ut basisten om varulvar, vampyrer och den där mystiska gulddräkten.

Är du ett Twilight-fan?
Ja det är jag. Jag har faktiskt läst de första två böckerna och håller på att läsa den tredje nu.

Så då kan du svara på den stora frågan; Team Jacob eller Team Edward?
Jag är Team Jacob just nu. Jag känner mig mest besläktad med varulvar än med vampyrer. Jag har ju ett ganska stort skägg så jag känner att jag redan är halvvägs där.

Är ni beredda på alla galna, "Edward-älskande Twilight-fans" ni kommer få nu?
Haha, vi får se hur det går men jag tror vi är redo för vad som kommer i vår väg.

Har du hört de andra låtarna på soundtracket?
Nej, det har jag faktiskt inte.

Vilket filmsoundtrack är det bästa då?
Oj, det är en tuff fråga. När jag växte upp så gillade jag musiken till "Pump up the volume", det var många Seattle band med där.

Nick och hans skägg :P Cool snubbe :)


Om det är så att du inte har köpt SOLO och verkligen vill har hela intervjun, mejla till mig på [email protected] så ska jag fixa hela intervjun :P


Om du vill spana in Nicks guldsprud, som de nämner
i mitten av intervjun, kan du kika in på hans blogg här
(Jag är inte 100% säker att det är hans blogg, men det är en man
i gulddräkt som springer om kring på massa bilder)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0