Gratisbio!

Vet alla vad Gratisbio är för hemsida?
För de som inte vet så är det en hemsida som ger ut gratis biobiljetter, tidningsprenumerationer och gratis presentkort till kända affärer så som H&M, Kicks och JC.
Man får de här olika grejerna i utbyte mot poäng. Poängen samlar man genom att göra så simpla saker som att delta i tävlingar och olika undersökningar.



Jag har haft ett konto jätte länge, men aldrig gjort något med det. Förra veckan började jag att vara lite aktiv, och tada snart har jag min första check till JC =D JIPPI!


Nu tänkte vi starta ett The Twilights konto där vi kan ge bort alla presenter till er!

Till er som inte har er Gratisbio konto, så kan ni skaffa det här, då får vi desutom 5 poäng (om ni skriver att ni blev värvade av "Twilights"), och de 5 poängen förvandlar vi sen till presenter vi kan ge till er! Bra va? :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Viggo:Det är ju fan en ASBRA grej.. jag tänker vara med på den.. vem vill inte ha grejer gratis!

2009-12-15 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0