TÄVLING!

Nu tänkte vi börja med månadens Twilight-blogg! =D

Vinnaren av månadens blogg kommer att få en länk härifrån till deras blogg!


Hur gör man?
  • Först lägger du till oss på bloglovin!
  • Skriver en kommentar om varför din blogg ska vara med, och varför läsarnas skulle gilla just din blogg.
  • Sen väljer vi ut ett X antal bloggar som är med och tävlar.
  • Vi publicerar bloggarna på sidan så får alla rösta :)

Vi vill att alla Twilight bloggar är med, stora som små!
Några frågor? Kommentera bara ;)

EDIT! Man kan nominera sig tills på torsdagen den 10/12 =D
Lycka till!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jea

Vår blogg är relativt ny och det hade varit skönt att få en liten hjälpningspush i att få läsare till bloggen. På senare tid har vi fått mer läsare tack vare för att jag tror vi skriver ut saker som folk är intresserade av. Jag tror att folk som ännu inte vet att vår blogg finns kommer att gilla den då vi skriver om det nya hetaste plus lite till. Det hade varit superkul om vi blev nominerade :)

Tack för en bra blogg!

2009-12-06 @ 11:15:16
URL: http://thesagaoftwilight.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi är helt klart med, ska man skriva om de på sin blogg

2009-12-06 @ 13:25:27
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Elin

Jag är med och tävlar!

Jag har inte bloggat sålänge men har gillat Twilight innan jag börja blogga. Jag bloggar för att jag verkligen älskar Twilight och tycker det är superkul att blogga om nyheter och lägga ut bilder och så...

För mig skulle det betyda massor om jag kom med och kanske hade chansen att vinna för att min blogg skulle kunna bli lite större då! Jag skulle kanske få mer prenumenanter och jag tror att de skulle gilla min blogg för att den är ren, enkel att hitta i och mycket nyheter/bilder/informationer och så... Det skulle verkligen vara roligt! :)

/ Elin

2009-12-06 @ 15:15:14
URL: http://twilightsaaga.blogg.se/
Postat av: TLD

Vi vill vara med och tävla, och tänkte anmäla vår blogg med motiveringen som lyder:

Vi driver en av väldigt få bloggar om Taylor Lautner, vi uppdaterar varje dag om både ny & gammal fakta om Taylor. Vi försöker hålla ett bra språk i bloggen, och lägger inte upp några paparazzibilder. Enligt våra läsare är vi bra på uppdateringar, vi skriver bra och de tycker att vi har en härlig stämning i bloggen, och de flesta som söker en Taylor-blogg stannar hos oss eftersom de inte hittat fler bloggar om Taylor.

Det hade varit roligt om fler som är intresserade av Taylor hittar till vår blogg.

//Emma & Anna

2009-12-06 @ 17:31:30
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Postat av: TheTwilightThing

Vi vill gärna vara med! :D Vi skulle vilja var amed på p.g.a att vi är ganska så nya, och har inte så många besökare än, och vi uppdaterar om saker som rör allt om twilight och får ut info ganska så snabbt :)

2009-12-07 @ 16:27:40
URL: http://thetwilightthing.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag och två andra tjejer är lätt med och tävlar!

Vi skulle behöva en knuff i baken för vi är lite nya (sen i augusti) men det har inte gått allt för bra om man säger så. Vi uppdaterar väldigt ofta och kommenterar men mkt händer det inte. Så om vi skulle vinna så skulle vi vara evigt tacksamma!:)



Kram Alexandra, Andréa och Mina:)

2009-12-07 @ 18:00:49
URL: http://twitwilight.blogg.se/
Postat av: Twilight Lover

Jag skulle vilja vinna för att jag går verkligen in för bloggen. Jag skriver flera inlägg per dag och svarar på kommentarerna. Jag skulle verkligen vilja vara med för jag älskar the twilight saga :)

2009-12-10 @ 18:52:57
URL: http://twilightforyou.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi är ett par tjejer runt om i hela svergie som träffades på en chatt i somras och startade bloggen Twicandy,några av oss träffades i sthlm 20 nov^^Vi skriver om allt det senaste i twilight världen,dagens bild och dagens citat.

2009-12-12 @ 00:05:32
URL: http://twicandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0