Twilight = Friend finder!

Jag sitter och kollar igenom massa gammla Twilight-mail och fann dessa!
Jag blir så varm...  Kommer ihåg när vi pratade massor på msn och babblade twilight...
Miiiiina kompisar.. (L)

Kommer ni ihåg när vi träffasdes för första gången i stan och vi bara gick omkring och babblade och larvade oss..
och när vi hittade "himmlen på drottinggatan" (En underbar bokaffär)


Twilightsagan är verkligen ett gäng underbara böcker som dragit samma massa underbara tjejer mot ett gemensamt mål och TACK Stephenie för att du skrev dom...
Annars hade inte jag känt Julia, Jessica, Viggo, Olivia, Johanna eller någon av er andra twi-knäppisar!

 


Jess och Vigg söker gästbloggare-tjänsten:

Hej Ida
Jag ville bara säga att både jag och Jessica ifrån twilightfeber.webs.com är jätte intresserade av att gästblogga hos dig! Det skulle vara så otroligt roligt! =D
Och vi skulle som sagt tycka det var jätte kul om vi kunde ha något slags samarbete, göra tävlingar tillsammans eller något
 
Ha det bra!
Victoria & Jessica




Med samarbete menar vi att vi fortfarande har våra nuvarande bloggar, men att om tex du ska bort eller något och behöver hjälp med att lägga upp inlägg, så finns vi där. Och att vi någon gång kanske kan anordna tävlingar tillsammans eller dylikt...
Men det beror på vad du är intresserad av, vi skulle i alla fall tycka att det vore jätte kul med en ´vän blogg´ Blinkar Uttryckssymbol
 
Victoria & Jessica






Ha det superbra..
Kram Ida!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sånt är kul att titta tillbaka på, jag kan hitta mailen du skickade till mig. Känns konstigt att läsa när man nu känner varandra! :D

2009-12-26 @ 13:22:43
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Jessie

Naaaww ;) Feels like ages ago!! <3

2009-12-26 @ 15:06:15
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Viggo

Åhhh, va kul!

Kul att mailen finns kvar =D

Jag kommer ihåg när du fråga ifall jag o Jess ville stanna för alltid, vi hoppade runt av lycka ;) Haha

<3

2009-12-27 @ 14:37:25
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0