Äntligen!

Jo jag vet att det finns typ hur många bloggar som helst om Twilight, men jag kunde inte låta bli...

Här hos mig kan ni hitta bilder, info och  andra grymma saker om den underbara berättelsen om Edward och Bella. Vi pratar om filmen, böckerna och skådisarna :D Har ni några andra idéer om vad ni vill läsa om så är det bara kommentera!

Kan ju börja med att berätta att jag är en ganska ny "Twilightare". Jag såg trailern i höstas och tyckte att den verkade bra så jag och ett gäng kompisar gick på premiären - behöver jag säga mer? Jag fastnade och nu har jag läst alla böcker, sett filmen flera gånger och väntar otåligt på New Moon...



I love it!  Att Rob har underbar röst är vi många som tycker, och visst är den speciell! Men vilken är din favoritlåt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag älskar också hans röst. Min favoritlåt måste nog vara Never think!

2009-02-22 @ 11:50:51
Postat av: Sunny

Let me sign <33 ahh den e så bäst :)

2009-03-10 @ 14:30:33
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0