Eclipse

Så fort New Moon är klar ska inspelningen av Eclipse börja!
Jag hoppas att allt går som det ska för då behöver vi bara vänta till den 30 juni 2010! Visst, nu tänker ni säkert, vadå bara? Men eftersom det förut inte varit bestämt om det ens blir en trea så är jag överlycklig att den kommer så snart! Och tänk, det är kortare tid att vänta efter att vi sett New Moon än det är nu mellan Twilight och NM... och det blir ju bara mer spännande med tiden så jag säger bara - YES, keep going!



Annars kan jag ju bara säga att jag är för trött för att sitta uppe en timme till, så jag har spelat in Oscarsgalan. Rob Pattinson ska presentera och för er som missade det kan jag ju redan nu säga att han kan inte bli mer underbar än vad han redan är så ni missar inget overkligt. Allt det här är fantasi hur som helst! Underbar, Twilight, Rob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0