Midnight Sun och mycket mer

Stephenie Meyer blev såklart väldigt besviken när de 12 första kapitlen ur Midnight Sun kom ut på nätet och det är ännu inte bestämt om hon ska fortsätta skriva på de femte boken. Men här har du 264 sidor ur Edwards version av Twilight som kommer rakt ifrån författarens hemsida - så det är helt tillåtet att läsa det! Enjoy!

Snyggade till en bild på picnik


Hittade en grymt skön kille,som *trumvirvel*  läser Twilight! Kaleb skriver om sin erfarenhet av de berömda böckerna. Han har skrivit till alla killar om hur vi tjejer är, milt sagt, beroende och nu vill han veta hur många killar som läst eller läser böckerna. Helt klart kul läsning!


Till sist får vi inte glömma bort att Ashley Greene (Alice Cullen) fyller 22 år idag, stort grattis!



Kommentarer
Postat av: the twilight series

Tack snälla! Du har en helt lovely blogg och jag måste säga att jag gillar din nisch! ;)

2009-02-22 @ 13:37:35
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack så jättemycket, nu blev jag riktigt glad! :D Tipsa gärna andra att jag finns ;)

2009-02-22 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0