Ida svarar på samma frågor!

Fick förfrågningar om att svara på samma frågor som jag ställde er och här kommer mina svar.
Ni kan fortsätta svara på fårgorna t.o.m söndag, då sammansätter jag svaren och publicerar dom på bloggen i början på nästa vecka!



Frågor
1.
Vart bor du?
2. Favorit scen i någon av böckerna?
3.
Läste du boken eller såg du filmen först?
4. Team Jacob eller Team Edward?
5. (hade försvunnit men) det var hur gammla är ni
6. Vilken är din favoritbok, varför?
7.Vem är din favorit karaktär?


Svar
1. Jag bor i Haninge 20 minuter söder om stockholm central
2. Min favoritscen i böckerna är i New Moon när Bella ser Carlisles bil på uppfarten
3. Jag såg filmerna först
4. Jag är helt Team Edward.
5. Jag är 22 (fyller 23 15 aug)
6. Min favoritbok är New Moon för att jag blir så fylld med känslor. Jag blir ledsen när han lämnar henne, så ledsen att jag varjegång tvekar på om jag vill läsa klart boken, så lättad när hon umgås med Jacob och så lycklig när hon får syn på Carlisles bil och Alice kommit tillbaka, så stressad på väg till Volterra och så glad när hon vaknar dagen efter med Edward vid sin sida!


Kommentarer
Postat av: Kia

bra svar på sexan.. man har så mycket känslor när man läser new moon.känns i hjärtat verkligen

2009-07-26 @ 00:17:02
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej Ida!

Du menar väl filmen(du skrev filmerna?)

Postat av: Trixie

IDA: filmerna? finns ju bara en ;)

2009-07-28 @ 17:43:02
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0