On Set - out on the street...

 

Nu mår jag nästan illa. Herregud, hur kan folk göra såhär? Han kan inte ens jobba ifred längre!!

Från och med nu lägger jag bara ut bilder där han inte ser ut att störas av att bli plåtad. Jo jag vet, korten är redan tagna och hur ska jag veta när han inte störs av det... Men när det inte ser ut som det menar jag. Hoppas det är okej för er, för det där är hemskt!

~ Eller hur känner ni, ska jag lägga upp bilder på honom som jag brukar eller inte? tror inte jag väljer såna bilder men ändå




Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Heh jo man grät himla mycket då man såg den.. men den var ju bra ändå! =)



Okej, måste kolla upp om jag sett den innan..

2009-07-04 @ 21:49:56
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja men han ska ju se ledsen ut i några av scenerna som han är med i här

2009-07-04 @ 21:51:14
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag förstår att vissa nitar paparazzin. Även fast man är känd borde det inte gå till sådär..

2009-07-04 @ 21:53:44
Postat av: louise

hemskt!!!!!!!

2009-07-05 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0