Papercup tankar om Kristen och Rob rykten!

Papercup är en blogg jag följer för att hon älskar Tim Burton (jag med), läger upp roliga bilder och gillar twilight...
Så jag älskar att gå in och läsa på hennes blogg, och nu har hon lagt upp en jätte rolig komentar ang Kristen och Rob, ni måste bara läsa hela inlägget här nedanför eller vafan, gå in på hennes blogg, den är jätte bra!


[ALLT NEDANFÖR ÄR DIREKT KOPIERAT FRÅN Papercu.blogg.se]



Idag fick jag ett papercut av klick. Dumma skvallerblaska. Det var en hel sida dedikerad till.. -trumvirvel-.. Rob & Kristen. Det stod i princip att dom var tvungna att smyga med sin kärlek för att inte förstöra inför de kommande filmerna. Hm.. i smell smoke. Maybe cause someones pants are on fire! I morgon kommer det stå att dom är gifta och egentligen är 38 år men har hittat the fountain of youth. Och att Rob är gravid med två grodor. Och att Kristen ska spela Michael Jackson i en kommande film om hans liv. Och att Rob ska spela hans handske så att dom får ha lite intim kontakt under inspelningen utan att det väcker misstankar eftersom Michael ofta tog sig i skrevet.

Kommentarer
Postat av: Cecilia H.

Ida: Hahah, verkligen min humor asså! (lite din oxå skulle jag tro, vi har lite samma humor. Tycker synd om dig :P)



Men ärligt så tror jag inte heller att de är tsm!

2009-07-27 @ 17:09:50
URL: http://avcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0