Quote of the day - svenska

Jag har precis läst ut "När jag hör din röst" (New Moon)...... IGEN!
fan jag älskar den boken!


Jag stirrade chockerat på honom när han uttalade våra namn så självklart, som om vi var gamla vänner som oväntat kommit på besök.
Han vände sig mor vår kraftiga eskort. "Felix, var snäll och meddela mina bröder att vi har sälskap. de vill nog inte missa det här"
"Ja herre."  Felix nickade och försvann ut, samma väg som vi kommit.
"Ser du Edward?" Den mäktiga vampyren vände sig  mot Edward och log, som en tillgiven men kritisk morfar. "Vad var det jag sa? Är du inte glad att jag inte gav dig vad du ville ha igår?"
"Jo, Aro, Det är jag"  Medgav han och grep hårdare om min midja.
"Jag älskar lyckliga slut." Aro skuckade "De är så sällsynta. Men jag vill höra hela historien. Hur gick det här till? Alice`?" Han såg på Alice med nyfikna, dimmiga ögon.




när ni lästen den biten, kännde in inte spänningen och extasen som sprutade ur boken?
WOOOOW, jag älskar denhär biten..
Eller vem försöker jag lura? Jag älskar HELA New Moon!

Kommentarer
Postat av: Zusanna

fast det där är inte new moon.. det är när jag hör din röst, lite skillnad...

2009-07-25 @ 12:23:01
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

jag fattar inte zusannas kommentar, du har ju skrivit när jag hör din röst? är hon blind elr? :S

2009-07-27 @ 18:03:34
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0