Twilight som rollspel!

Hejsan eftersom Julle vilar upp sig så tänkte jag bara kika in och berätta att Pojkvännen berättade att Twilight kommer komma ut som rollspel, liknande world of warcraft.  såhär skriver spelsidan Gamereactor:



"Romanserien och långfilmen Twilight ska bli onlinerollspel. En okänd utvecklare kallad Brainjunk Studios har norpat åt sig licensen för vampyrberättelserna och en sajt [gå in på länken beordrar ida] för spelet har dykt upp.


Det finns ännu inte många detaljer om spelet, men vi ska kunna skapa en vampyr-, varulv- eller människokaraktär och även få uppleva Twilight-storyn ur huvudkaraktärernas synvinkel. Med en särskild journal ska spelaren kunna resa i tiden.

Inget om releasedatum eller plattformar för Twilight-spelet nämns, så vi tar detta med en nypa salt, vitlök och vigvatten."



FATTAR NI?

jag kommer ju bli helt hooked..
Hoppas det inte kostar pengar för då kommer jag även bli ruinerad!

nä nu ska jag pysa lite..
hare gött sötnötisar

BTW, tack för kommentarerna.
 jag kommer sakna er också...
MASSOR


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0