Bloggfrågor

Nu inför sommaren vore toppen om ni kunde svara på lite frågor. Svara ärligt så blir det mycket lättare!

Vore superglad om du svarade på dessa;

1. Uppdaterar jag tillräckligt ofta eller vill du ha fler?
2. Vad vill du läsa om här i bloggen (bilder, frågor m.m)
3. Hur skulle du göra med designen om du fick bestämma här?
4. Vad tycker du om Veckans Twilightare/Blogg och Dagboksprojektet (som ännu inte kommit igång)
5. Är det bra att jag bloggar själv eller borde vi vara fler?
6. Något du vill tillägga?

Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter jättebra de att man fick anmäla sig

2009-06-02 @ 18:37:20
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: J C - En blogg om Foto Vardag Musik

1. Just nu tycker jag du bloggar lagom, för mycket blir så svårt att hålla reda på!

2. Jag tycker om allt du skriver om nu, och ska fortsätta så :)

3. På något sätt lite mer personlig, men det är bara vad jag tycker. Din design är ändå jättefin!

4. Det är väldigt bra, fast det kan ju vara svårt at ibland för dig att hålla reda på det kanske :) Skulle det vara för mig också.

5. Jag tycker att du bloggar bra själv! Fler behövs inte :)

2009-06-02 @ 18:43:33
URL: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: linn

1. Uppdaterar jag tillräckligt ofta eller vill du ha fler?

svar: Du uptd. jättebra =)



2. Vad vill du läsa om här i bloggen (bilder, frågor m.m)

svar: Hur det går med inspelningarna, vad gör skådespelarna, när man kan förboka biljetter osv.



3. Hur skulle du göra med designen om du fick bestämma här?

svar: tkr den är skitsnygg som den är :D .. Men annars annan textstil, färger på bloggen. headern får EJ ändras ;)..



4. Vad tycker du om Veckans Twilightare/Blogg och Dagboksprojektet (som ännu inte kommit igång)

svar: Jätteroligt!



5. Är det bra att jag bloggar själv eller borde vi vara fler?

svar: Tror det skulle bli roligt om det var fler :) men annars är det bra som det är.



6. Något du vill tillägga?

svar: älskar denna blogg =)

2009-06-02 @ 19:05:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sofie

1. Uppdaterar jag tillräckligt ofta eller vill du ha fler? - jag tycker uppdateringen är super bra som den är nu! :)

2. Vad vill du läsa om här i bloggen (bilder, frågor m.m) - jag vill nog veta mera om hur långt dom kommer i filmen och sen som du hållerpå nu :)

3. Hur skulle du göra med designen om du fick bestämma här? - ha typ någon annorlunda bakgrund.:)

4. Vad tycker du om Veckans Twilightare/Blogg och Dagboksprojektet (som ännu inte kommit igång) - jo det är bra!:)

5. Är det bra att jag bloggar själv eller borde vi vara fler? - nej det är super att du är ensam!

6. Något du vill tillägga? - du har super bra blogg:)

2009-06-02 @ 19:28:40
URL: http://s-dahlstrom.devote.se
Postat av: mathilda

jag tycker verkligen att allt är bra jag tycker inte att du ska ändra nåt jag tycker om att det bara är du som skriver inlägg för på visa twilight blogg är det tre ,fyra st och då blir man så snurrig.

kram

2009-06-02 @ 19:54:41
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com
Postat av: Trixie

Tycker designen är helt OK :) Jättefin.

2009-06-02 @ 21:03:41
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Uppdaterar jag tillräckligt ofta eller vill du ha fler? Tillräckligt ofta, sommaren är till för att slappa också, inte bara blogga :)

2. Vad vill du läsa om här i bloggen (bilder, frågor m.m)Det är bra variation som det är.

3. Hur skulle du göra med designen om du fick bestämma här? Den är jättefin som den är, byt ínte!

4. Vad tycker du om Veckans Twilightare/Blogg och Dagboksprojektet (som ännu inte kommit igång) Det är jättekul att läsa, jag pratade med dig och skickade in för ett tag sedan, men jag har ännu inte kommit med.

5. Är det bra att jag bloggar själv eller borde vi vara fler? Var själv, det blir lättast då.

6. Något du vill tillägga? Nope :P

2009-06-02 @ 21:07:36
Postat av: RobPattz

1. Jag tycker det är tillräckligt, det blir ju jobbigt att uppdatera hela tiden.

2. Jag tycker du skriver jätte bra om man måste säga nåt säger jag lite fler bilder:)

3.Själv så älskar jag den bloggdesignen du har nu så!=)

4.Jag tycker det är jätte kul med det att läsare får svara på frågor osv...Dagboksprojektet tycker jag också verkar coolt och speciellt eftersom vad jag vet är du den ända som har eller ska göra det.

5.Jag gillar nog att du är själv=)



Kram

2009-06-02 @ 21:09:03
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: Sunny - Twilight.blogg.se

SV: Aw... tack så mycket! Men din design är så fin. Jag vill inte förstöra något. :)



kram

2009-06-02 @ 21:23:48
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Sunny - Twilight.blogg.se

1. Det är perfekt som det är.

2. Det jag älskar med din blogg är alla dina åsikter och kommentarer om saker och ting. Så bara du har med lite av din personlighet i inläggen är jag nöjd

3. Den kan inte bli bättre!

4. Allt är superbra. Det finns alltid någonting intressant

5. Som sagt är dina åsikter så kul så om du inte har en klon undangömd tycker jag att det är bäst med bara dig.



Kram :)

2009-06-02 @ 21:27:26
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ärligt så tycker jag att allt är jätte bra! Visst man vill alltid ha mycket uppdateringar, men det finns nog inte så mycket mer att uppdatera om =P och alla tävlingar och så tycker jag är jätte roligt, mkt kreativt av dig! :)

2009-06-02 @ 22:50:45
URL: http://twilightfeber.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0