Breaking Dawn Trailer!

En liten instickare kan jag tillåta innan jag fortsätter med min lista

Här har vi ett tips ifrån Erica;

SPOILER-varning för er som inte läst BD än



Vad tycker ni om den då?
Jag måste säga att jag fick själva känslan. Jag har svårt för fangjorda videos men den får mig att längta. Och då är den bra ;D Sen är Kristen sjukt snygg! Ja, och så kan man ju säga att det är en himla massa filmer i den där, en ganska rolig ihopsättning faktiskt. Undra om man har roligt när man gör en trailer sådär? Vad tror ni? Är det någon av er som testat?


Tack så mycket för tipset Erica!

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag har haft det bara bra i det fina vädret(=

2009-06-27 @ 23:26:39
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har set den här trilen förut och jag tycker att den passar perceft in i braking dawn otroligt bra gjort :)

2009-08-04 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0