Fight!

Stephen Moyer (tv) i True Blood tycker inte om vampyrkonkurr
[Bild och info: Aftonbladet]


True Blood Vs Twilight

Vampyrstjärnan i True Blood, Stephen Moyer, går till attack mot sin blodsugande rival Robert Pattinson. Tydligen är Moyer inget stort fan av Pattinson, Moyer anser att Pattinson är en mes och en riktig liten light-vampyr..



Och döda mig inte men jag måste hålla med... Jag AVGUDAR Robert/Edward men Sthepen/Bill är en mer "äkta" vampyr. lite mer hård och tuff och lite mer..... ja... äkta! Fast om jag fick välja så skulle jag ju ta Robert vilken dag som helst! :) Ni som settt/läst True Blood, vilken vampyr gillar ni mest?
(tror jag vet svaret)


Kommentarer
Postat av: Trixie

Edward! Men jag förstår vad du menar med mer äkta :) Han är riktigt bra i den serien.

2009-06-26 @ 15:42:37
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: elin

EDWARD

2009-06-28 @ 10:16:39
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0