Förlåt!

Idag har jag inte uppdaterat så flitigt som föregående dagar och jag ber om ursäkt.. men jag jobbade under dagen och sedan kom en väninna över och åt middag...



Men jag har en dagens FRÅGA.....
Vad är det för likhet mellan Robert Pattinson och Ida Bjärkstedt (mig, er gästbloggare)?!
svaret finns på bilden!








Rätt svar: HOSTA!

Jag har hostat som en toka senaste dagarna... Mycket gula-hårda-slemklumpar har spottats ut och här om morgonen hostade jag upp en som hamnade på kudden, jag har inte stänga munnen (Äckligaste gästbloggaren ever) Ber om ursäkt om någon får kvälningar av att läsa detta!




Men, dax att kontextualisera.(veckans ord)..
Jag har i allfall hosta och det har Robert Pattinson också!



 


Kommentarer
Postat av: elin

Aja, det är lungt ;)<33

2009-06-16 @ 07:13:57
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0