Hej då Julia!

Snart beger hon sig till varmare land och jag hoppas hon har det jätte skönt.... Jag har lovat att ta hand om hennes lilla barn (bloggen) och jag hoppas hon känner sig lugn när hon är borta...Förhoppningsvis kommer vi ha massor med kuligheter för oss när hon är borta...


Jag har lovat Julia att hålla igång veckans blogg.. så om ni vill bli (nästa) veckans blogg så skicka ett inlägg med namn och blogg adress så ska vi säkert kunna ordna något som uppskattas hos alla parter!




Eftersom jag tänkte börja min nya gästblogg-period med en bildbomb så har jag letat massor med bilder... men söta Julia avslutade ju så fint med massa bilder... och då sparar jag dom till en annan regnig dag istället...

Go Natt allesammans!





 


Kommentarer
Postat av: elin

Jag vill vara med om veckans blogg ;)

2009-06-13 @ 13:04:49
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0