Lovenotes

Jag är som sagt tillbaka och vill ha in lite nya saker. Tack så mycket till Ida som lyckats fixa lillebror! Mer om det senare antar jag ;D

Men jag antar att ni sett den här bilden?


Jag har en idé och nej, vi ska inte skicka våra känslor i brevform till deras bildörrar eller vindrutetorkarna. Och nej inte handdukskrokarna heller. Nej nej, inte bra alls!

Men vad sägs om att vi välkomnar "Lovenotes" till bloggen?

* Skriv - en hälsning, en dikt, en liten text eller vad du än vill säga - till någon av våra stjärnor.
* Maila [email protected] / kommentera här
* Glöm inte att skriva vem den är till
UPDATE: Man får självklart skriva namn och blogg så länkar jag! Vill man vara anonym får man vara det - allt är tillåtet ;D


Är inte det bättre än att vi bombar de stackars kändisarna med det? Här delar vi med oss till världen, på ett vänligare sätt. Dessutom får alla fans läsa och ingen behöver drabbas. Det tycker jag är ganska viktigt, och vi måste ju få släppa ut det också. Inte så bra att ha det på insidan, då blir man lätt knäpp och det vill jag inte vara ansvarig för. Så jag  ger er nu chansen att släppa ut det! Men jag tänker inte leka psykolog nu...


Man kan ju faktiskt skriva mindre bra saker också, hellre här än direkt till den personen right? Meeeen då passar inte Lovenotes, så har ni något annat förslag hojta till. Annars kör vi på - Go Lovebombing Go!

Kommentarer
Postat av: evelina

gör man det anonymt eller länkar du till bloggen eller nå? :)

2009-06-28 @ 00:35:53
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag måste var med måste komma på vem jag ska skriva om....

2009-06-28 @ 11:18:25
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com
Postat av: Saga

Haha, vad charmigt med lovenotes :)

2009-06-28 @ 15:52:44
URL: http://sagathellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0