Svar på era frågor del 4

Vilken av böckerna tror du blir bäst som film?
Just nu är jag så taggad inför New Moon och jag hoppas att den blir sååå mycket bättre än Twilight. Jag är ganska missnöjd med alla detaljer och att det är så många förändringar i den. Ja jag vet att man inte kan trycka in allt på 90 min, så det blir som boken men ändå. Det är mycket som inte ens är i närheten!
Sorry, nu pladdrar jag på... Jag ser nog mest fram emot eh... nej du frågar vilken jag tror blir bäst som film! Åh det är nog New Moon. Fast jag ser nog mest fram emot Eclipse, för både Eddie och Jake är med i den. Att det alltid ska bli så stökigt! Säg till om du vill ha ett nytt svar ;D 

Vad fick dej att skaffa en twilightblogg? :D
Jag såg filmen på premiären och kunde inte få nog. Läste alla bloggar och såg alla intervjuer - ville veta allt! Så jag kände till slut att jag borde skaffa en blogg jag med, för att få dela med mig och snacka med andra. Som jag skrev förut på en liknande fråga: Jag ville vara en del av det och inte bara läsa andras bloggar! Jag är förvånad över hur många som hittat hit, verkligen! Det är jättekul och jag hoppas att många av er kan och vill komma på träffen som är på G senare i sommar. Men det är än så länge en hemlis, schjyys ;D




~ Undrar du något? Passa på att fråga nu!
Även Ida svarar på frågor senare så skriv "Ida" i kommentaren om den är till henne ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0