Veckans Twilightare - Malin

Kom på att vi faktiskt har en hel hög med twilightare som bara väntar på att få komma ut i bloggen. Så nu är det dags igen!



- Hur hittade du min blogg?
Jag sökte på "twilight" inne på bloggkoll och där kom den upp :)

- Hur gammal är du?
17, fyller 18 i höst.


- Hur många av böckerna har du läst?
Alla + vad där finns av midnight sun!

- Vilken är din favorit?
Twilight eller Breaking Dawn, kan inte bestämma mig

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag har läst alla på svenska för jag tyckte det var lättast så. Ville inte missförstå någonting som man kan göra när det är på engelska. Ska börja läsa dom på engelska nu när jag läst dom på svenska.

- Har du läst Midnight Sun?
Självklart, längtar till hela boken kommer ut!

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?
Jag har alla böckerna och filmen sen har mamma snott en stor twilight poster som hänger ovanför mig säng! Hardwicke Catherine: Twilight- Director's Notebook är på väg hem också.. :D


- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
När det gäller deras karaktärer måste det vara Edward och Esme.

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?
Alice skulle jag nog påstå, jag är lika "underlig" som henne, dansar omkring och ler åt ingeting ibland.. haha

- Hur många har du läst boken?
Jag har läst twilight 2 gånger dom andra har jag tyvärr bara hunnit läsa en gång


- Och sett filmen?
17 gånger, lite konstigt att jag vet precis hur många gånger också! haha


- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?
Let Me Sign eller Never Think, älskar hans röst överhuvudtaget!
 
- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?
Ja, rätt så många faktiskt! Ni ska få en liten lista för alla er som vill se var man kan se just sin favortisskådespelare! haha

Robert Pattinson - Harry Potter, The Bad Mothers Handbook

Kirsten Stewart - Panic Room, Jumper, Into The Wild

Peter Facinelli - Ridning In Cars With Boys, Hollow Man 2, The Scorpion King

Elizabeth Reaser - Greys Anatomy

Nikki Reed - Thirteen, The O.C

Jackson Rathbone - The O.C, The War At Home, Criminal Minds

Kellan Lutz - Heroes, Generation Kill, 90210

Cam Gigandet - The O.C


- Böckerna eller filmen?
Böckerna! Filmen är såklart jättebra men den är ingenting om man jämför den med böckerna!

- Edward eller Jacob?
Edward, han är ju perfekt! ;)

- Emmett eller Jasper?
Emmett - hans humor är klockren! Speciellt i Midnight Sun och i Breaking Dawn! haha

- Angela eller Jessica?
Angela, Jessica är ju världens bitch..?

- Om du fick välja: Bella som dödlig eller som vampyr?

Jag vet inte faktiskt, men jag tror jag väljer vampyr


Din/ditt favorit..
bild:


 
citat:
Det är svårt! Haha

"Now you know. No one's ever loved anyone as much as I love you."


scen:
I skogen när dem säger "and so the lion fell in love with the lamb.."


 

Tack till Malin!

Kommentarer
Postat av: mathilda

har malin ingen blogg?

2009-06-30 @ 23:25:29
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com
Postat av: Jennilie

Sv: Haha ja jag hatar sånt. Okej, bra ;P



Ja jag vet, jag är alltid shoppingsugen. Hm tror du nämnt det innan, annars var det ngn annan, när ska du dit? Och du är säkert snygg utan skor och jacka, heh!

2009-06-30 @ 23:45:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV:okej vi kör på det :)

2009-06-30 @ 23:53:05
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: marigona

J: hahaha aa verkligen.. måste påminna mig själv detta INNAN jag börjar kolla på bilderna ;)

2009-07-01 @ 00:11:50
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: Malin

Va kul att se sig själv som veckans twilightare! ^^ haha

2009-07-01 @ 02:28:56
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; åh, när är dt? :D

2009-07-01 @ 12:29:53
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Annika

Hejsan!



Jag undrar bara om det på något sätt skulle kunna vara möjligt att få bli veckans Twilightare nån gång! Älskar verkligen Twilight och gillar den här blogger riktigt mycket!



MVH Annika!

2009-11-28 @ 22:59:37
URL: http://misssaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0