Glöm inte...

... bort att vi 08or ska ses den 28/7 - alltså inte nu på lördag utan nästa! Jag kommer vara borta nu i helgen och kommer därför med info nu, så ni som inte har anmält er hinner göra det :D




- Plattan (Sergels torg) klockan 12.00
Vi möts där  utanför JC (ligger längs vänstra kanten, om ni kommer från t-banan, brevid Kicks tror jag)och för att ni ska hitta mig kommer en liten beskrivning;
Jag är kort, brunett och har på mig en blåaktig tröja med texten "I'm the sweetest trouble maker". Jag har med mig min lillasyster och hennes kompis - syster är längst men det är din lilla som är jag ;)

- Fika
Vi träffas och går och fikar - tror att det blir bättre än att äta lunch, så ät innan ni kommer. Ett litet tips bara!

- Twilight!
Vi pratar filmerna, böckerna, Rob, Taylor, Kristen - ALLT som har med Twilight att göra!

- Whatever we like!
Sen gör vi precis det vi känner för, vad som helst =)

Är det något jag glömt som ni vill veta? Ni vet vart jag finns!

Och ni som inte är anmälda - maila namn och ålder till [email protected]

Längtar! Har snackat med vädergubbarna och beställt bra väder, så vi hoppas på det! =D



Bjuder på en bild:



Carlisle med ett baseballträ i högsta hugg xD
Ser ni Edwards leende i bakgrunden. Jag dör!?

Kommentarer
Postat av: linnea

Bara en random fråga; hur ser medelåldern ut för twiträffen i sthlm? ;P

2009-03-18 @ 22:05:13
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv: Okej ;) Bra det. Jag har fått vibbarna att det alltid är 14-15 åringar som går på de här träffarna. och eftersom jag är 18 känns det lite skumt i så fall ;P

2009-03-18 @ 22:30:48
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0