Taylor och Ashley;

Snart är intervjun med designskaparen klar. Jag lovade ju!



Men så länge kan jag ju bara berätta en grej som jag inte hört förut. Ni kanske har?

Jag hittade en video som har legat på youtube sen januari, men jag tittade på den för att försöka hitta något smaskigt om New Moon.

En tjej pratade om ifall Taylor skulle få stanna i rollen som Jacob eller inte. Nu vet vi ju att han är kvar! Men Ashley (Alice) hade tydligen något att säga om det här, och det har jag inte vetat om.

Hon säger att hon inte förstår vad det är att diskutera, hon har ju också problem med att matcha sin roll. Hon är 5' 5" (1,65m) och Alice Cullen är bara 4' 10" (1.25m).
Så om Taylor inte får stanna i sin roll tycker hon att hon också borde bli utbytt!



Då kan jag bara säga - vilken tur att Taylor får stanna för Ashley passar ju så bra som Alice. Även om hon är mycket längre!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror inte det finns så många skådespelerskor som är 1.25 och som skulle gjort Alice så bra som Ashley gjorde xD

2009-03-01 @ 18:34:01
URL: http://cullens.blogg.se/
Postat av: twilightsverige

Fast det var bra att dem inte bytte ut Alice. Det hade varit sjukt dåligt. Isåfall borde dem ha tagit en kortare person för rollen som Alice från början ;) Men dem ställer alltid Ashley/Alice bredvid Emmett/Kellan för att hon ska se liten ut :)

2009-03-01 @ 19:15:52
URL: http://twilightsverige.blogg.se/
Postat av: Cajsa med C

Din blogg är underbar! Jag älskar den, läser många andra twilight bloggar men denna tar alla! STORT tack för bästa bloggen! Du skriver vääldiigt bra!

2009-03-01 @ 19:40:09
Postat av: Svar

Ja, dom vet ju hur lång Ashley är och hur lång Alcie ska vara, så det kunde dom ju tänkt på från början i så fall. Samma sak med Jacob. Eller har dom inte läst alla böcker?

----------------------------------------

Åh Gud, tack så jättemycket Cajsa med C! Nu blir jag hur glad som helst, trodde inte det fanns så många som läste min blogg. Fortsätt gärna kommentera :D Tack tack tack!

2009-03-01 @ 20:31:35
Postat av: Cajsa med C

Tack själv för att du skriver så bra! Lyllo Ida som blev interljuvad, verkar som ni mejlat en hel del. :)

2009-03-01 @ 22:29:32
Postat av: Svar

Du, Casja med C. Skulle du kunna maila mig jag har en grej jag vill säga dig! ;)

2009-03-02 @ 07:01:42
Postat av: Cajsa med C

Oj oj hoppas jag inte gjort något fel nu!

Det funkar inte riktigt för min dator när jag trycker så som man ska för att mejla dig, men du kan väl skicka till mig?

[email protected]

2009-03-02 @ 21:09:11
Postat av: Svar

Många kan inte maila med outlook så du får kopiera adressen...

2009-03-02 @ 21:48:38
Postat av: isabelle

oj! jag visste inte att alice var 1.25. visst att hon var liten, men 1.25.. är hon dvärg? haha nä men gud vad kort hon är då :p

2009-03-03 @ 20:28:05
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Svar

Nej du Isabelle, det kan man inte tro. Men det står att hon är 4' 10" vilket är 1.25m, så vi får tro på det ;)

2009-03-03 @ 20:49:31
Postat av: Annie

Taylor är verkligen ur snygg <3

2009-05-12 @ 21:00:52
URL: http://fourforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0