Twiträffen!

Jättekul! Nu har jag fått in några som vill vara med på Twiträffen i Stockholm - men fler behövs om det ska bli riktigt roligt! Kom igen alla huvudstadsbor!

Alla som är intresserad kan skicka ett mail till mig så jag får namn och ålder. Även ni som redan sagt ja. Det blir lättast så om någon information skulle ändras. Kom gärna med förslag om ni har någon idé på var eller vad vi kan hitta på ;) Alla förslag är välkomna!




Så skicka ett litet mail (adress finns till höger-----> ) med ert intresse så ska vi se till att det händer något!

Kommentarer
Postat av: M

Hehe okej :) Den borde komma imorn eller på Onsdag. När man beställer kommer den oftast några dagar tidigare än vad den ska släppas.. Den skulle väl igentligen släppas 12e så :)

2009-03-09 @ 19:14:43
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv, Va bra(:

Jag köpte också de på engelska bara för att "äga" dem(: men när jag läst ut alla tre på svenska kunde jag inte hålla mig så började lösa dem på engelska. Har snart läst ut den första(:´.. Men nu har jag den fjärde på svenska så den får vänta på att bli utläst:)<3

.. Du borde verkligen köpa soundtracket! jättebra musik! kan jag säga(:

Kram<3

2009-03-09 @ 21:51:28
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0