Veckans Twilightare!

Jaha, en tjej visade intresse för Veckans Twilightare och jag som tänkte lägga ner det där blev såklart jätteglad!



So here we go!



- Måste bara fråga. Hur hittade du min blogg?

Oj... det minns jag inte, jag tror att jag hittade dig genom en annan twi-blogg, har liksom fastnat nu XD

- Hur gammal är du?
Jag fyller 13 i juli. :)


- Hur många av böckerna har du läst?

Jag har läst alla!

- Vilken är din favorit?

På svenska; Breaking Dawn, på engelska; Eclipse!

- Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?

Jag läste alla förutom sista på svenska, sen läste jag alla på engelska! :P Har både svenska och engelska alltså.

- Har du läst Midnight Sun?

- Ja, jag har läst så mycket som det går =)

- Har du köpt något annat än böckerna och filmen?

Jau det har jag, bland annat: Edward/Emmett/Jaspers armband, Rosalies halskedja, tröjor, pennskrin, posters, Team Edward armband m.m

- Vem är snyggast i hela filmen? (en kille och en tjej)
Kille: SVÅRT. Om det är filmen vi talar om säger jag Edward.
Tjej: Alice!
(Hade det varit i verkligheten hade jag valt Peter Facinelli och Ashley Greene!)

- Vem skulle du säga att du är mest lik i the Twilight Saga?

Bella! Jag har smålockigt mörkbrunt hår, suger på idrott och jag är RIKTIGT klumpig.

- Hur många har du läst boken?

Oj... Twilight: 8-10 ggr, New moon: 2-3 ggr (för sorglig...), Eclipse: 6-9 ggr och Breaking Dawn: 4 ggr

- Och sett filmen?
Jag har sett filmen cirka 15 ggr


- Vilken är din favoritlåt med Rob Pattinson?

Never Think...eller Let me sign. Kan inte riktigt bestämma x)

- Har du sett andra filmer med någon av skådespelarna?

Ja, jag har sett 'Tretton' med Nikki Reed, Harry potter med Robert Pattinson och In the land of women med Kristen Stewart!

- Böckerna eller filmen?
Böckerna! (tror jag, har ju inte sett alla än XD)


- Edward eller Jacob?
Team Edward for sure!


- Emmett eller Jasper?
- Gud... Emmett eller Jasper... Shit den var svår. Have to say Emmett för hans humor!


- Angela eller Jessica?

Angela! Inget tvivel

- Om du fick välja: Bella som dödllig eller som vampyr?
Vampyr!


Din/ditt favorit...
bild:

För nävarande...
 

citat:
"I was just wondering why you stabbed him. Not that I object." - Edward Cullen

scen:
I filmen? Sjukhus-saken, den skulle jag kunna se om och om igen.

Min första Twilightare heter Sandra och äger Sagathetwilight tillsammans med Johanna och Kinga!

Tack så mycket!


Så där, nu har vi äntligen vår första Twilightare officiellt utlagt och det är ingen tvekan om att Sandra är ett fan. Alla böcker på svenska och engelska + massa andra grejer! Gosh säger jag bara ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhihi tack så jättemycket för intevjun, var superroligt!

Kram!

2009-03-14 @ 17:04:08
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: T

svar:tack, jag ska försöka, behöver verkligen de där lycko önskningarna :D <3

2009-03-15 @ 11:37:14
URL: http://twilighters.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är skitkul att läsa om andra twilightare för då kan man säga till sina föräldrar: titta, jag är inte alls galen, det finns en massa andra som jag, haha :)

2009-03-15 @ 11:40:49
URL: http://cullens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Men HAHA testet är ju ändå skitsamma XD

You're a real twilighter ändå :)

2009-03-15 @ 19:47:24
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: F

sv, eller hur. hon kommer verkligen förstöra filmen om hon är med!

2009-03-15 @ 19:51:35
URL: http://twilightloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0