Veckans Twilightare!

I brist på news just nu kan jag berätta att när jag intervjuade Ida (förra inlägget) fick jag en liten idé.



Vad säger ni om det?


Så här tänkte jag;
1. Ni kan ställa en fråga som ni vill ska vara med i intervjun (något ni vill veta om ett fan). Jag kommer använda ungefär samma frågor, så man kan jämföra olika fans svar.
2. Sen är det bara skicka ett litet mail! ------> adressen finns till höger
3. Jag väljer ut en lycklig Twilightare varje vecka och så skriver jag lite om den här personen. Så ni har en ny chans varje vecka!




Kommentarer
Postat av: vanessa

hallå är robert pattinson homosexuell?!

han är ju min dreamyboy ! :(

2009-03-02 @ 15:05:29
URL: http://vanessakarlssons.blogg.se/
Postat av: Svar

Har jag skrivit något som får dig att tro det? I så fall är det FEL! Han är inte homosexuell :D

2009-03-02 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0