Vilken scen vill du ska finnas i New Moon?

I ett forum på thetwilightsaga såg jag att dom pratade om vilka scener man måste få se i New Moon. De flesta ville se öppningsscenen då Edward och Bella tittar på Romeo and Juliet, mest för att Bella gillar den så mycket! Någon vill se när Alice kommer tillbaka till Forks och en annan vill se när Bella räddar Edward från solskenet där i Italien.

Jag har nog inte tänkt så mycket på det utan mest oroat mig för "the break up", och den lär vi ju såklart inte missa då det är nästan hela boken. Men om jag måste säga någon jag gärna inte missar... Det ska bli spännande att se när Bella och Jacob kommer närmare varandra. Kul när Bella ska försöka åka motorcykel. Och vilken dröm Taylor måste vara på bågen! Helsnygg!



Så vilken scen vill du inte missa i New Moon?

Kommentarer
Postat av: HANNA

åh, jag längtar inte till the break up scenen.. fyfan vad jag kommer gråta :(

2009-03-04 @ 15:21:33
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Svar

Nej du, vi måste komma ihåg att ta med näsdukar!

2009-03-04 @ 20:17:44
Postat av: Mikaela

kommer blir så hett med taylor på motorcykeln. & hans muskler!! längar :D även då hon hoppar ut från klippan, det skall bli spännande att se hur det blir.

2009-04-01 @ 22:34:49
URL: http://frayme.blogg.se/
Postat av: ebbah

när jasper försöker hoppa på henne, första gången hon hör hans röst, när hon hoppar ner för klippan, När dom pratar med Volturi och när dom röstar ifall bella ska bli vampyr. hahha! många jag vill ha med xD <3

2009-04-09 @ 00:59:43
URL: http://ffreakys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0