Anna testar gästblogga!

Hejsan alla Twilight läsare!
Jag är en av dom som gärna vill bli en gästbloggare här på thetwilights, så jag tänkte berätta lite om mig själv så får ni bestämma om ni gillar mig eller inte.
Mitt namn är Anna och jag är 21 år. Från början var jag inget twilightfan precis, alla tjatade om att jag måste se filmen, men jag bara sköt upp det hela tiden, men tillslut så såg jag den en kall kväll i februari. Och efter den kvällen var jag fast. Jag bestämde mig för att börja läsa böckerna, så jag begav mig till närmsta bokaffär och letade upp Twilight, dock fanns den bara på engelska, men det gick bra ändå, jag var ju bara tvungen att läsa den efter att sett filmen. Och efter jag läst ut boken var jag riktigt fast i min egen lilla twilightbubbla. Har inte läst alla böckerna än, har börjat på Eclipse för ett tag sedan, men jag absolut älskar böckerna.
 
Ja det var väl allt jag hade att säga. Jag hoppas ni tycker jag passar som gästbloggare här. Och om ni undrar något så är det bara att fråga :)
 
Kramar, Anna.


Så vad tycker ni om Anna, skulle hon passa som gästbloggare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vill du länka?:)



2009-05-10 @ 21:54:10
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: ines

hm.. kanske. har vi något annat alternativ? annars är hon helt okej!

2009-05-10 @ 22:11:34
URL: http://inneess.blogg.se/
Postat av: ida

jag vill också vara gäst-bloggare för dig!

2009-05-11 @ 00:00:11
URL: http://bjarkstedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0