Påminnelser igen!

Nu är jag tillbaka och börjar tjata igen... Men det är ju bara för er skull - kom ihåg det!

Jag vill fortfarande starta upp ett dagboks projekt men det känns som om alla har läst böckerna redan...

~ Är det ingen där ute som känner någon som vill/ kan tänka sig att läsa böckerna?? För jag vill ha färska anteckningar om känslor från någon som läser en av böckerna för första gången!


Så ut och spana efter en kompis, pojkvän, mamma, syster, WHATEVER!! Bara någon som kan läsa boken och berätta allt för mig!!


Läs mer här (kopierat från tidigare inlägg) ----->

- Är du redo att bjuda på dig själv?
- Har du inte läst någon av böckerna än?
- Älskar du min blogg, vill göra mig en tjänst och samtidigt bli "kändis"?
hahaha

Nu har du chansen! För jag vill ha färskt "dagboksskrivande" från någon som läser någon av böckerna för första gången! Det kan vara från just dig eller din kompis.


Som dagboksskrivare:
- Varje gång du har läst lite i boken vill jag att du skriver ner allt du kände (anteckna medan di läser om så önskas). Jag vill ha alla känslor, skratt och tårar, hat eller vad som nu kan komma upp - ALLT!

- Det ska vara skrivet som en dagbok så tänk inte på att formulera det så som du hade skrivit om det var hemligt -jag vill ha alla detaljer!



Låter det spännande? Maila mig ([email protected]) och berätta vilken bok du tänkt läsa och om du vill ha mer info.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nejdå de gör inget alls, men jag hoppas du kommer att blogga lite också

2009-06-01 @ 00:55:07
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

det låter bra de

2009-06-01 @ 10:40:55
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag har inte läst 1 och fyran

kram

2009-06-01 @ 15:08:13
URL: http://mathilda-mittliv.blogspot.com
Postat av: Lea

Till Julia!

Har tyvärr läst alla böcker så kan inte gör denna uppgift men jag vill bara söga att din förra layout va finare skulle du kunna byta till den känns som att du inte är tillbaka utan den :)

2009-06-01 @ 15:10:05
Postat av: RobPattz

Jag har lottat och du var en av dom som kom till final på min veckans blogg tävling. Nu är det upp till dig att försöka skaffa röster;)

Lycka till!

2009-06-01 @ 17:11:43
URL: http://robpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0