Stor påminnelse!

Den här med att twilightnews anklagar twilightlovers för att ha kopierat hennes inlägg får mig att tänka. Jag läste sedan på twilightlovers att hon är väldigt upprörd och säger att det inte stämmer. Jag tänker inte lägga mig i det här för det är bara twilightlovers som vet hur det egentligen ligger till och jag litar på henne.

Men jag måste säga något om det här och det är att vi måste bli bättre på att skriva källor!
Vi måste lämna ut källorna! Är en bild tagen eller lånad från en annan blogg: skriv det då!

Det är så enkelt och vi slipper missförstånd och tjafs! Länka eller skriv ut källan för det är så lätt och betyder väldigt mycket! Jag tog upp det här förut och då var många med på det, så glöm inte bort att ni en gång höll med!

Du skulle ju själv vilja att någon länkade tillbaka till dig om någon hittar info hos dig, eller hur?


Jag hoppas att det löser sig mellan de två bloggarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja håller med dig!

2009-05-15 @ 17:06:40
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Själv tycr jag det är riktigt töntigt av twilightnews att blanda in bloggen i det hela. Faktist mycket snällare att istället ta kontakt på ett snällt sätt och säga att man måste länka om man vill ta fakta. För självklart vill man inte ge allt gratis, men hallå att blanda in flera hundra läsare känns lite överdivet om man inte ens pratat med personen ifråga! :P Haha där fick jag mitt sagt!

Kram Sara

2009-05-15 @ 22:06:43
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0