Svar på era frågor - del 1

Jag vill börja med att tacka för alla frågor, hoppas ni tycker det är lika kul att ställa dom som jag tycker det är att svara!
Pssst - frågor är välkomna när som helst, var inte rädd för att fråga vad du vill då och då!

Hur gammal är du?
Jag är 16 år

Vad heter du?
Jag heter Julia, men får du ett mail eller svar på kommentar känner du igen mig som J. Fråga inte varför jag inte skriver ut mitt namn för det vet jag nog inte riktigt själv ;D

Har du bloggat tidigare?
Ja det har jag faktiskt, ni får inte veta vart, men jag kan säga att det var jag och en kompis som gjorde det tillsammans.

Vem liknar du mest i Twilight?
Åh, jag är en liten brunett så till utseende är jag en blandning av Alice och Bella. Jag tänker på alla, är ärlig och allmänt trevlig. Det kan ju passa in på vem som helst, till och med dig? Men jag är väl en blandning mellan Alice, Bella och Esme kanske?
Har du träffat mig kanske du vet bättre, för jag tycker det är svårt att avgöra själv :)

Vilken är din favorit twilight blogg?
Nej det kan jag inte svara på, för jag har så många... Jag kan säga att de bloggar jag följer gillar jag - annars skulle jag inte följa dem ;D 
~ se vilka bloggar jag följer lite längre ner

Hur länge har du varit ett twilight fan?
Jag blev helt tagen då jag såg filmen på premiären, så sen i november -08. Sen kan man ju diskutera om jag är ett riktigt fan eller inte då jag såg filmen först men jag ÄLSKAR böckerna och ser mig själv som halvbesatt - säg vad du vill om det :D

Vem är sötast i twilight tycker du?
Hmm... sötast som i söt eller snygg? Oftast pratar man ju snyggskala på skådisarna och då säger jag Kellan och Robert, men Taylor och resten ligger tätt inpå.
Men för att svara på frågan: Om vi pratar boken/filmen så tycker jag nog att Alice är sötast! Hon har både utseendet och personlighet!

Har du läst alla fyra bökerna?
Jajemensan + Midnight Sun (underbar berättelse - läs den)!

Tycker du att twilight är bäst på film eller bok?
Jag tycker att böckerna är helt klart bättre, för det är ju så Stephenie gjort dem! Men jag är supertaggad och längtar efter New Moon, fet är något speciellt då en bok blir film och just den här boken kan inte bli annat än bäst!




resten av frågorna och svar får ni imorgon - håll ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0