Veckans Blogg - Jenna

Nu håller jag nästan på att glömma att jag startade Veckans Blogg för ett tag sedan.... Herregud, fy skäms på mig!

Så nu kör vi igång!

Först ut är den här fantastiska bloggen och jag kan tillägga att hon skickade sin header, men eftersom jag är så seg hade hon hunnit byta ut den. Här är den nya och jag ber om ursäkt för att det tog sån tid!



Jenna är ägaren till Girlfantastico som är lite av en Twilightblogg med bilder men även annat smått och gott så som filmer, musik, böcker och en massa annat. Titta in hos henne genom att klicka på bilden

[Jag kommer kommentera bloggarna och då sätter jag dit en liten ~ ,  precis som jag gör vid intervjuer eller annat - bara så ni vet]

~ Jag älskar stilen på texten och färgerna i den här bloggen! 
Jenna äger en Nikon D60 så vi får ibland se snygga bilder i inläggen och även om allt handlar inte om Twilight är det absolut underhållande läsning för oss fans eftersom vi får följa Jenna i bloggen. Och hon är ju ett fan! 
Jag föjler nu Girlfantastico via bloglovin' och det tycker jag att ni också ska göra! ;)


Kommentarer
Postat av: En blogg om allt och inget

Oj, haha, hade inte ens märkt det det, även om jag följer din blogg! :)

2009-05-18 @ 15:03:54
URL: http://girlfantastico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0