Detta gillar ni INTE med New Moon

Nathalie:

Jag tycker det var lite synd att dem inte hade med scenen då när Alice kommit hem till Bella igen och Charlie förklarade för Alice hur dåligt Bella hade mått pågrund av att dem försvann. Men självklart är filmen heeeelt underbar, går inte att beskriva! LOVE!
Frida:

Eftersom jag visste att Burger King skulle ha product placement i NM störde jag mig jättemkt när Mike, Jake o Bella står o pratar utanför bion, man ser BK-påsen från typ alla vinklar hela tiden, Jättejobbigt!


Jennilie:

Alltså något jag INTE gillade var att Bella hedde av musiken och att Jake då frågade om hon inte gillade låten och att hon då svarar att hon inte gillar musik längre, tycker det är mycket bättre i boken då han själv har fattat det att det verkligen framgår att han varit uppmärksam och känner henne så himla väl. Sen tycker jag också att man i filmen får se den kaxiga Jake mycket mer än i boken där han är snäll den större delen..

Ngt jag skulle vilja ändra är nog i slutet då dom varit hos Volterra, ville gärna har med då Bella näst intill klängrar sig fast på Edward och sen då dom är hemma, hon vaknar och tror hon är död! Vet att det var ngt mer jag tyckte fattades men kommer inte på det nu.. Vad tycker
ni?


Amanda:

Jag har svårt för Alice nya frisyr :P Tycker bättre om den i Twilight. Annars kan jag inte komma på någonting mer ^^

Sara:

ja jag gillar inte när paul har förvandlats till varulv när bella slår honom och hon skriker till jacob "run" och sen 10 sekunder senare "jake run" det låter konstigt :).
Trixie:

Jag älskade filmen. Kan inte klaga på något, den var magisk. Vad jag hade klarat mig utan är att Bella åker med snubben på MC, vilket hon inte gör i boken, men allt kan ju inte vara exemplariskt ;) Älskar filmen, ska se den för andra gången idag :)

Jeen:


Viktorias hår. Bra att det var rödare, men det var FÖR Onaturligt rött...
Musiken. Soundtracket kunde verkligen varit bättre, mer känslosamt och mer passande. Det vart jag nog mest besviken på.




Jag(Ida):

Jag gillade verkligen heltheten och att dom lyckades förmedla känslan från boken upp på duken.
Det jag saknade var en del "bus" med Jacob. Tycker Rosalie ser så stel ut, som hon e uppsatt på en pinne..
Precis som Nathalie saknade jag scenen då Alice och Charlie pratar om Bellas "Zombietid" och jag tycker att vägen till Italien skulle vart längre, för att få känna oron och spänningen byggas upp.. Även vägen från Italen, på planet och när hon vaknar upp och tror att hon drömmer..

Men men den var i överlag en bra film...

Kommentarer
Postat av: majaa:*

jag hade velat se när bella fick cd:n med edwards musik på sin födelsedag, är det bara jag som tycker det?? :D<3 den scenen är så söt..

osen tkr jag att edward är lite för sur och känslokall, kunde varit lite mer avslappnad :D

2009-11-25 @ 22:23:17
Postat av: Julia

jag saknar också då Alice och Charlie pratar, det är nästan ännu sorligare än när han lämnar henne! :(

2009-11-25 @ 23:49:24
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0