Dom dejtar inte! Säger Robert Pattinson (till min stora lycka)

Rykten om en romans mellan Kristen Stewart och Robert Pattinson har spirat länge.Robert Pattinson tillbakavisar ­alla uppgifter om ett förhållande med motspelerskan i ”Twilight”, Kristen Stewart.

Jag har bokstavligen varit på andra sidan landet från Kristen. Ändå heter det att vi varit på hemliga dejter. Var? Jag kan inte ens lämna mitt hotellrum, säger han i Vanity Fair.

Det låter som om han resignerat när det gäller möjligheten att nå ut med den sanna versionen.
Det spelar ingen roll vad man säger.




Jag blir ju salig av att höra/läsa sånthär..
Om han e singel då finns det ju en större chans..
HAHA.. hur många tänker som jag?!






Detta skriver Magnus Sundholm På aftonbladet!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det är klart att de inte dejtar!! Jag och Rob dejtar ju ;P

2009-11-03 @ 11:25:30
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0