Ida dagdrömmer om:

att springa ikapp dom och slå Kellan på armen för att dom gick ifrån mig..

Ida: Ni skulle ju vänta
Kella: Men snabba dig ifall vi ska hinna med tåget
Ida: Men vi ska inte ta tåget, jag har bilen..
Peter: Fan va schysst. då vill jag sitta fram, jag orkar inte sitta i bak i dendär bilen ifall vi ska åka hela vägen hem till dig.
Ida: Nä, vi ska inte hem till mig.. ni kan inte sova där, det är inte så bra tajming
Kellan och Peter: Nähäe?! *kollar frågande på mig*
Ida: Skojja bara, komigen nu.. Peter du får sitta i fram och NEJ Kellan du får inte lägga upp fötterna och ligga i bak, jag har nyligen städat bilen!





one can only hope =P
// Ida

Kommentarer
Postat av: TLD

HAHA va klockrent Ida! ;D

2009-11-11 @ 11:47:55
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Postat av: cecilia

hej ida jag vill såva hos dej ida puss och kram

2009-11-11 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0