Tävling nr.2 denna vecka ;)

Det går endast att vinna detta om du har biljetter till Twilight/New Moon midnattsvisningen den 19 November och är över 15år!

Vi skulle gå åtta vänner tillsammans på förfesten och midnatssvisningen, men nu har det visat sig att två av dem har dumpat förfesten, för de har "viktigare" saker för sig (finns det något viktigare än det här?!). Vi tyckte det var lite onödigt att de inte kom till användning.....
Så nu har vi två biljetter ÖVER till "FÖRFESTEN" för Twilight-New Moon Midnattsvisningen!


Här är en bild på en biljett, med min extremt suddiga kamera ;)

 

Vilka: 15års gräns och de som har en biljett till Midnattsvisningen den 19 November (vi tror att de kommer att kolla om man har en biljett, så det är nog inget man kan komma runt).

Vart: Volvo affären, Kungsträdgården, Stockholm.

När: 19 November 19.00-21.00.

 

Vinnaren kommer vinna två biljetter, en till sig själv och en till en kompis :)

 

Så här går det till:
Skriv en kommentar in detta inlägg om att du vill vara med och tävla. Tävligen avslutas Tisdag 12.00 sen lottar vi ut vinnaren på eftermiddagen =D


Kommentarer
Postat av: Johanna

åååååååååååå jag vill så gärna gå men jag har ju min biobiljett i uppsala. SNYFT Fan också....

2009-11-15 @ 17:53:26
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Sanja

Jag vill vara med och tävla :)!

Postat av: Daniella

åååh jag vill vara med och tävla!! Var sjuk i feber och ingen villig som kunde hämta dem åt mig då dem släpptes :(!!

Hoppas hoppas hoppas...

2009-11-15 @ 20:01:27
Postat av: Jasmin

Jag skulle jätte jätte gärna vilja vinna ! :D

2009-11-17 @ 18:15:38
URL: http://jasmiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0