Eclipse loggan?!

Nu har ju Eclipse loggan kommit ut, vad tycker ni om den?!
ec

Jag Jess och Vigg enades om att vi inte gillar den...


Den är cool och tanken är cool men det är för lite rött, det skulle isf vart rött runt ALLA bokstäverna..

Jag har sagt hela tiden att rött skulle vara eclipse's tema färg och jag tycker det var en smart idé att dra samman den med silver men jag tycker personligen att det ska vara MER rött..

EDIT: här kommer en videosnutt med loggan också!
Vad tycker ni?!


Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Susanna

Håller med, alldeles för lite rött. Är lite besviken faktiskt..

2009-10-25 @ 17:24:17
URL: http://livetienetta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om det är loggan för Eclipse, så usch!. Den ser så dålig gjord ut. Som om dom bara slängde ihop nåt. Den ser bara rörig ut:S

2009-10-25 @ 17:31:31
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag tycker den är SUPERBRA I VIDEON! presis som jag ville ha den..:) men jo loggan på bilden ser inte färdig ut :S? dendär bucklan på p:et ser konstig ut :S hoppas de fixar sig iaf! :)

2009-10-26 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0