Fira din födelsedag "the-Bellan-way"

Okej, om man glömmer bort den hemska incidenten under Bellas födelsedag så skulle man lugnt kunna påstå att det skulle blivit en helt fantastisk födelsedag. En oerhört snygg pojkvän och hans lika snygga familj, dyra presenter och en tårta alldeles för sig själv. Om du känner att "nä nu vill jag också ha en sådan födelsedag!" och varken får en egen tårta eller har en odödlig och gudalik pojkvän, då kan jag trösta dig med att du åtminstonde kan se ut som Bella på din födelsedag. Hot Topic erbjuder grymt många olika New Moon prytlar och en nyhet är då Bellas födelsedagsklänning från New Moon som går att köpa för 98 dollar :)


Riktigt söt om jag får säga det själv! Älskar den gröna färgen!


Jessie

Kommentarer
Postat av: Agnès

Till: Den som vill svara :)

Jag tänkte faktiskt köpa den kläningen men sedan när jag såg priset ( ungefär 1000 kr) blev jag lite fundersam. Och med frakten blir det dyrare!

Går tygmärket(på vänstersida av bilden) att köpa separat eller kommer den med i "paketet"?

Be Safe.. //Agnès

2009-11-03 @ 21:33:12
URL: http://forkstwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0