Kristen i Interview Magazine

Interview Magazine har gjort en intervju och photoshoot med underbara Kristen!
Jag älskar den här fotograferingen! Skit ball!

 

 

 

Här kommer ett utdrag ur intervjun, Kristen är så gullig!

"DENNIS HOPPER: Before we start, I have a little six-year-old daughter here who’s going crazy right now because you’re on the phone. Could I just put her on for a second to say hello?

KRISTEN STEWART: Yeah, sure.

HOPPER: Okay, her name is Galen. [hands phone]

GALEN HOPPER: Hi!

STEWART: Hi! How are you?

GALEN: Good.

STEWART: It’s really nice to meet you, Galen. [pause] Hello?

GALEN: Hi!

HOPPER: [takes phone] She’s so excited.

STEWART: Wow, that made me so nervous!

HOPPER: It made you nervous?

STEWART: Yeah. I’m just sort of intimidated by kids. I didn’t know what to say."

 

Klicka här för att läsa hela intervjun :)

 

Vad tyckte ni om bilderna och intervjun?

//Viggo



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv till Ida: Tack, vad glad jag blir, kul att du gillar den!



Ja alltså jag hade tänklt spara ut den (IGEN) men det går ju sakta så jag satte saxen i håret igen och ja, det blidde lugg :P

2009-10-01 @ 22:33:43
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Linn N

Fan vad snygga bilder! Haha =) .. vad söt intervju!!

2009-10-02 @ 11:58:22
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0