Tänka sig!

Tänk dig att det faktiskt finns någon där ute som VILL att Taylor ska sätta på sig något på överkroppen...IDIOTI! Personen ifråga är Kristen Davis. Vi känner henne som Charlotte York från Sex and The City och här är hennes anledning till det påståendet!



"He was the Sharkboy, and I played the mother of the other kid who imagined Sharkboy and Lavagirl in Robert Rodriguez's movie, and I met him down in Texas. He was a kid and he didn't have those muscles, and I don't know what happened. I see these pictures [now and] I can't believe it. I feel protective, like what is he doing without his shirt on? And then I hear he's dating people and I'm like, 'Ahh!"



Den som håller med henne räcker upp en hand!


// Ida


Kommentarer
Postat av: Viggo

Mina armar är klistrade längst kroppen!!!!

2009-10-26 @ 08:59:18
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Linn

du borde se filmen först innan du kallar henne för idiot.

2009-10-26 @ 23:29:56
Postat av: Ida

Linn: Jag kallar inte HENNE för idiot, jag kallade tanken för idioti och det är ju självklart med glimten i ögat.. jag Kristen Davis. hon är både vacker och sjukt duktig skådis.. du måste insé att det var med glimten i ögat!

2009-10-26 @ 23:43:02
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0