Veckans Twilightare! (har slarvat en del med den!)

Vad heter du?
Johanna

Hur gammal är du?
28 år

Hur kom du i kontakt med Twilight?
Jag har faktiskt inte läst första boken för jag såg filmen innan jag fick kontakt med böckerna


Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Jag har läst alla utom Twilight , min favorit är Så länge vi båda andas

Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Jag läser dom på svenska, för att jag  har inte skaffat mig orginalböckerna än

Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Har inte läst de än men har laddat ner de på datorn

Hur många har du läst böckerna?
Jag har läst Så länge jag hör din röst, en gång, Ljudet av ditt hjärta 2 gånger och Så länge vi båda andas 3 gånger

Har du köpt några Twilight saker utöver böckerna och filmen?
Jag har 2 tjocktröjor, några kalenders, 1 newmoon t-shirt, 1 bella och edward topp, en nyckelring.en twilight väska, skosnören de står team edward på.

Hur många gånger har du sett filmen?
Oj de kommer jag inte i håg, de är säkert 20 gånger

Böckerna eller filmen?

Böckerna!

Vem är din favorit karraktär?
Edward helt klart är helt förälskad

Har du hört någon låt med Robert Pattinson eller 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
jag har hört alla låtar med Rob, min favorit är Let me sign och I be your lover too

Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Rob: Harry Potter, The bad mothers handbook, little ashes, the haunted airman, curse of the ring, How to Be
Kristen: Into the wild.
Nikki: Minis first time. Tretton
och några till :P

Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför?
(du får inte välja team switzerland)
Team Edward! Är helt föräskad i honom

Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
När Bella har gift sig och hon väntar barn

Vilket är ditt favorit citat i filmen/erna?

Det är många, It will be if a never exist,  You are my life now, Take care of my heart I have left it with you.

vilken är din favoritbilder från filmerna?

Dom är så söta här tycker jag

Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Jag har inte läst boken

Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Jag är helt öppen med de  ^^

Vem skulle du vilja spendera en dag med? (som vänner)
Rob eller  Nikki

Tycker du att det är okej att jag tar över efter Julia eller skulle hon bara lagt ner allt?
Ja! det tycker jag  ;D

Finns det något du vill hälsa resten av läsarna på den här bloggen?
fortsätt att kommentera här och Team edward forever

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du valde mig denna gång

2009-10-01 @ 22:42:17
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0