Edward kommer INTE att ha svart bil i Eclipse!

Som de flesta kanske vet så har det cirkulerat bilder ifrån Eclipse inspelningen, där Edward står vid en svart bil. Twilight Lexicon mailade Summit för att reda ut detta, och här komemr svaret:

Summit Answer:

“Edward is driving the exact same car he drove in NEW MOON.”


Så ni behöver inte vara oroliga, men Twi-Lexicon skriver dock att det är en mörk-silvrig bil, så liten förändring kan vi nog få räkna med..

Men god natt nu allihopa,
jag ska hjälpa Jessie att flytta imorron,
så jag småte få ORDENTLIGT med sömn ;)
//Victoria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vicktoria



de låter bra de såg ju en video på youtube där rob and kristen står vid en silvergrå volvo. så de är tur att de inte blir den andra stora bilen.

2009-09-11 @ 23:43:24
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Viggo

Johanna

Jaa, när jag såg den svarta blev jag lite paff, för det lät ju ganska konstigt att han helt plötsligt skulle ha en ny bil, men de löste sig ju =P

2009-09-12 @ 10:07:07
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: lollo

men på den nya trailern var det väl en svart bil!!!!!!:O

2009-09-12 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0