Klarar inte blogga mer.. Detta måste vara slutet för Mig!

Jag har gjort bland det dummaste en liten flicka kan göra.. Jag kollade på alla behind the scenes bilderna som TwilightSweden lagt upp i sitt bildgalleri.. 

Jag kände direkt att hjärtat började slå snabbare och att andningen blev mer ansträngd men jag kunde inte sluta titta - Kunde inte slita blicken. När jag vände huvudet från skärmen för att ge mitt hjärta en chans att återhämta sig så sved det i ögonen och tomheten som fyllde bröstet var för stor, för krävande. Jag behövde se det igen.  
[Citat från boken: Ett välbekant drag]


Nu när bilderna är borta så känner jag att hjärtat inte orkar slå igen...
IM SLOWLY DYING... I WANT NOVEMBER NOOOOOOW OR IM GONA DIE!


Look at that smile. I wanna hug him


And now i just dream of biting that lip.
Tack TwilightSweden för bilderna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida Jag håller verkligen med dig vill bara ha november nu eller ännu bättre vill träffa ROBERT

2009-09-22 @ 10:51:45
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0