Snart ett par på riktigt?

Jag har fått någon sorts tvångtanke att alltid kolla de tre reklamprylarna som alltid går när man loggar ut från sin hotmail, och när jag gjorde det idag, såg jag det här:


Det har länge ryktats att Kristen Stewart och Robert Pattinson, som spelar ett par i filmen ”Twilight” och dess uppföljare, även är kära i verkligheten. Hittills har paret ihärdigt förnekat uppgifterna, med enligt In Touch magazine kommer de unga stjärnorna att gå ut med sitt förhållande i decembernumret av tidningen Harper’s Bazaar.

 

Vampyrstjärnorna är för tillfället mitt uppe i inspelningarna av den tredje ”Twilight”-filmen ”The Twilight Saga’s Eclipse”. Filmen kommer att ha USA-premiär den 30 juni nästa år.

 

 

Nå, vad tror du? Ännu ett av dessa typ tusen rykten som flyger hit och dit om Rob och Kristen? Jag vet inte riktigt vad man ska tro, men allt man kan göra är att vänta och se antar jag :P Nu lär jag låta sjukt självisk, men jag vill ha Robert för mig själv! ;)


Jessica


Kommentarer
Postat av: TwIda

Lessen Jess.. han är redan paxad... The boys is mine!

2009-09-25 @ 18:12:17
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Jess

Nehe du! He is mine, and mine only!

2009-09-26 @ 11:13:33
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0