The Host som film! :)

Boken handlar ju om att en sorts Alien (som föredrar att kalla sigsjälv själar) som har tagit över människorna på jorden. Men en själ, Wanderer (Vandraren på sv?) kan inte bli av min sin värd Melenie och får problem när Melenies känslor börjar ta över hennes sinne.


LÄÄÄÄS DEN..
Jag tror jag kommer bli tvungen att starta en TheHost också :P
Producers Nick Wechsler, Steve and Paula Mae Schwartz have used their own money to acquire screen rights to "The Host," the first adult novel written by Stephenie Meyer, author of the "Twilight" series.

Andrew Niccol will write the script and direct.



Skriver dom på Variety.com Klivka ifall du vill läsa mer :)
// Ida


Kommentarer
Postat av: Viggo

GLAD GLAD GLAD!

Det här är dagen jag har väntat på!

OHH HAPPY DAY!

Jag ÄLSKAR THE HOST!

2009-09-23 @ 20:46:30
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0