Veckans Twilightare :)

Här kommer veckans twilightare, som är ett trogen fan! :)


Vad heter du?
The Girl With Blue Eyes
Hur gammal är du?
16
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Fick tips av en kompis förra sommaren och blev kär/besatt på en gång. Nu är jag 100 gånger mer fan än vad min kompis är. XD
Hur många av böckerna har du läst, vilken är din favorit?
Läst alla både engelska svenska men tappat räkningen på hur många, minst en tio gånger iaf. XD Favorit är omöjlig att säga för att alla är bra på olika sätt men föredrar de engelska före de svenska.
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Som jag så har jag läst på både engelska och svenska. Jag läste dem på svenska först men sen läste jag Twilight på engelska och insåg att de var bättre på engelska så läste resten med, många gånger.XD
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Ja, väldigt bra och kul att förstå Edward bättre.
Hur många har du läst böckerna?
Som jag sa innan har jag tappat räkningen men minst en tio gånger var. XD
Har du köpt några Twilight saker utöver böckerna och filmen?
Njjaa, räknas posters? XD
Hur många gånger har du sett filmen?
Det har jag ingen aning om. Allt för många antar jag. XD
Böckerna eller filmen?
Böckerna!! Helt klart!!
Vem är din favorit karraktär?
Alice för att hon har en sådan otrolig persolighet!
Har du hört någon låt med Robert Pattinson eller 100 Monkeys? Vilken är isf din favorit?
Har hört några men har inte direkt någon favorit. =P
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna?
Ja, några stycken. T.ex (om serier gillts med) så såg jag  Elizabeth Reaser i Grey´s anatomy och Cam och Nikki i O.C. Sen har jag sett flera filmer med Kerstin och Rob i Harry Potter ofc!! ;) <3 
Vilket team är du på? Edward eller Jacob och varför? (du får inte välja team switzerland)
Edward, hjärtat vet den sanna vägen!
Vad är det du såg fram emot mest i den fjärde boken?
Hur de kommer att spela in förlosningen, jag menar de ska ju skära ut Reneesme! =S
Vilket är ditt favorit citat i filmen/erna?
I don´t have the stregth to stay away from you. Edward
Vilken är din favorit bild från filmen/erna?




Finns det någon scen i boken (twilight) som du tycker att det är tråkigt att dom inte fick med i filmen?
Alla gånger då Bella lagar mat. En del av hennes personlighet försvinner ju. Det är lite tråkigt.
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Nja, går inte direkt och pratar om det så mycket men mina kompisar vet. XD Och stör sig men jag bryr mig inte. =P
Vem skulle du vilja spendera en dag med? (som vänner)
Taylor, Peter, och Ashely de verkar så sjukt trevliga allihop!
Tycker du att det är okej att jag tar över efter Julia eller skulle hon bara lagt ner allt?
JA!! Det klart ;) Annasr hade jag ju inte fortsatt att läst bloggen ;)
Finns det något du vill hälsa resten av läsarna på denhär bloggen?
Kärleken finns där ute närmre än vad du tror kanske bara tillochmed en biologiklassbänk bort! <3

Länka gärna även till min blogg =)

www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com

Ha det superbra!!

xoxo The Girl With Blue Eyes
//Victoria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har för mig att jag skickade in ett mail till er förr

2009-09-14 @ 21:41:32
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0