"Anställningsansökan"

Nu lämnar vi Twilight ett tag och tar tag i lite seriösa saker ;)

Med ostabil uppdatering känner vi att det är dags att öppna upp oss för ännu en bloggare/bloggerska. Här på thetwilights är vi en härlig familj, eller flock som vi själva kallar oss, och vi är nu redo för hmm... lite nytt blod!

Det här gör vi för att kunna ge mer till er läsare och hålla bloggen vid liv eftersom vi alla har svårt att släppa taget (se bara på mig - Julia - som kom tillbaka).


VILL DU HÄNGA MED OSS I VÅR CHARMIGA FLOCK?


Vi vill inte vara taskiga mot någon men av erfarenhet har vi lite krav...

~ 15 år
~ Kunna skriva korrekt på svenska
~ Engelska är bra om du kan för att kommentera eller översätta texter

Stämmer det in på dig? Läs vidare i så fall!

- Vi vill ha hela dig i mailet, vem är du - med hull och hår! Eller vamptänder och glitter?
- Varför du vill blogga här på thetwilights?
- Ge exempel på två "inlägg" där du pratar om vad du vill (sant eller ej) 
  Det är bara en grej för att se hur du skriver, på kul - ingen poliskontroll här inte. 
- Allt det här skickar du till oss: [email protected]


Be safe.
//Flocken


Kommentarer
Postat av: Mika

Hejsan flocken! =D

Hej på er allihopa, hur mår ni?



Jag undrar om ni skulle vilja byta länk med mig, alltså att jag länkar till er och ni länkar med mig. Intresserade?



Ha det bra! Kram Mika (:

2010-04-16 @ 23:41:47
URL: http://twilightsaga.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0