Liten undersökning

Jag har tänkt lite och undrar om vi får nya läsare ibland eller om ni som läser har varit här från början/ett tag.
Det vore guld värt för oss om ni tog er några minuter att svara på dessa frågor

1. Hur länge har du hängt hos oss?
2. Om du är ny, hur hittade du hit?
3. Vad fick dig att stanna?


Och eftersom vi är under ombyggnad:

4. Vad skulle du vilja att vi ändrade på? Är det för mycket videos, bilder, intervjuer m.m.
5. Finns det något du skulle sakna om det försvann?
6. Det bästa och mindre bra med thetwilights, varför?

Tack på förhand!


EDIT: Det går tydligen inte att kommentera i detta inlägg, så kommentera gärna i inlägget ovan om det inte funkar ;)
Tack till alla som redan gjort det! Jag (Viggo) läste precis ett par svar, ni anar inte hur det värmde!





Kommentarer
Postat av: Carro

1. Jag har nog kanske "hängt" här i 2-3 veckor

2. Jag hittade er via TheTwilightSaga.se (TTS blog awards)

3. Ni har intressanta och roliga inlägg, ni skriver på ett läsarvänligt sätt.

4. Kan inte komma på något jag tycker att ni ska ändra på...

5. Jag skulle sakna videos och humoinläggen om det försvann

6. Aoch, den va svår... Jag tycker att ni är otroligt bra på att uppdatera men ärligt talat kan jag inte komma på nåt jag är #"missnöjd" med... iaf inte såhär på rak arm!



Lycka till med ombyggnaden:)

2010-04-14 @ 18:35:01
URL: http://cajjot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0